RSS

Curahan Rasa_Xpdc

Curahan Rasa

Key-Am

Am       E
Tika begini
Dm             Am
aku juga mengerti
           Dm
perasaanku terganggu
B                  E         Am
malam penuh dengan bintang

                 E
Indah khabar rupamu
Dm             Am
menawan setiap waktu
                Dm
apa lagi yang dinantikan
E                      Am
bukan bertepuk sebelah tangan

   Dm
Cintaku tidak
                    Am
aku pastikan sampai tujuan
                 Dm
berarak mendung hitam
E              Am
berlagu sepi semalam

                  E
Aku hanya seorang insan
Dm            Am
tak mampu keajaiban
                  Dm
jika perlu engkau tinggalkan
E                 Am
demi relakan kemanusiaan


  Dm
Sejernih kasih
                 Am
selembut sinar mutiara
                 Dm
belaian kau yang lembut
E                Am
tak dapat aku melupakan


   Dm
Sentuhan kasih
                  Am
irama merdu dalam dakapan
                Dm
suara yang membisik
E                       Am
bagai gelora menghempas pantai..

Solo
F  Am

  Dm
Sejernih kasih
                  Am
selembut sinar mutiara
                  Dm
belaian kau yang lembut
E                 Am
tak dapat aku melupakan

   Dm
Sentuhan kasih
                  Am
irama merdu dalam dakapan
                Dm
suara yang membisik
E                       Am
bagai gelora menghempas pantai..
                  E
aku hanya seorang insan
Dm            Am
tak mampu keajaiban
                  Dm
jika perlu engkau tinggalkan
E                 Am
demi relakan kemanusiaan

ooooooo

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan